Recensioner från anställda på Bring

Trevlig arbetsplats att jobba på, kollegorna på jobbet kommer fram och diskuterar, det är inte så stor grupp på jobbet så man känner sig välkommen.
Väldigt kunniga och hjälpsamma arbetskollegor.
Tydliga mål och vänlig miljö, Det verkar som alla medarbetare vet vad de ska göra och är öppna för att hjälpa varandra när det är "för mycket" i vissa stunder.
Mådde dåligt där , inget jag rekommenderar , dålig kommunikation mellan chef o arbetare
Väldigt dålig arbetsmiljö, väldigt negativt företag att jobba på och dålig ledning.
Todos nos alludamos aque el trabajo se iciera rapido y sin problemas en ekipo
Arbetsdagen börjar kl 07 och slutar kl 16. Kollegorna är det som har hållt mig kvar här. Ledningen är bedrövlig, chefen väntar mer eller mindre ut på att få gå i pension.
Jag har lärt mig att ta egna initiativ, strukturera upp dagen så att allt hinns med.
Jag tycket jobbet var okej till en början men efter att ha jobbat på Bring under ett halvårs tid började jag verkligen inse vilket utsugande ohumant företag jag jobbade för.
Vi fick cykla ut med 60 kg post på cyklar vars däck var totalt tillplattade och förväntades vara klara på tre timmar. På vårt kontor var det otroligt stressigt eftersom att någon alltid slutade och vi alltid behövde dela ut extra, detta ledde till att vi alltid behövde jobba över, vilket i sin tur ledde till at jag inte hade någon som helst fritid och jag var tvingad till detta eftersom att jag hade extremt ont om pengar. Jag rekommenderar ingen att söka detta jobb. Ett företag som behandlar sina anställda som slavarbetare och robotar.
Fördelar
Nackdelar
hög skadorisk
Jag började min dag med att packa min bil som jag sedan åkte med till kunderna. Jag lärde mig att hitta bättre, fick bättre lokalkännedom. Arbetsledarna var mycket bra och trevliga. Det svåraste med jobbet var att det var mycket tunga lyft. Det bästa med jobbet var, flexibel arbetstid.
Fördelar
Flexibel arbetstid
Nackdelar
Mycket tunga lyft och svårt med bra ergonomi många gånger
Det är mitt hem. Jag kommer i branschen från Bring Express jag har lärt mig hela Stockholm med postnummer i det företaget. Det var inte så mycke bra jobb så tungt men jag haft mycke kompisar och huvud saken jag älskar mitt jobb..
arbetsplatsen ska vara intressant, lärorik och aktiv.
att man har svåra dagar på jobbet är inget nytt men då hjälper det att man trivs på jobbet, härliga kollergor, en chef som lyssnar och tar in åsikter och lyssnar på arbetarnas kommentarer.
Fördelar
bra raster, långa luncher.
Nackdelar
lite väl tunga lyft
I was not all that good for the job given that that wasn't what I was trained for.
Fördelar
It paid my bills.
Nackdelar
I lost the job
Bring express is the one of the largest logistics co in Nordic.having large productions cells.and also providing good services to its customers
People likes it's commitment for services...
Fördelar
Free fruits for worker
Nackdelar
Not proper time table for starting and leaving
Det händer alltid mycket på Bring! I rollen som HR chef kastas man mellan små operativa frågor till större strategiska beslut. Det är spännande och utvecklande
Fördelar
Fanatsiska kollegor
Nackdelar
En ganska utspridd organisation rent geografiskt
Katastrof är nog den bästa förklaringen på denna arbetsplats...

Ojämställda löner, inkompetenta chefer som enbart ser pengar utan att tänka på att erbjuda kunderna kvalité men vill att vi ska få in mer pengar och sälja in mer kunder som ingen kan hantera. Och för guds skull, ifrågasätt aldrig dina rättigheter eller ta in facket om du inte vill stå ut med vuxenmobbning, maktutövande chefer som lägger på en orimlig arbetsbelastning. Samt så får du i princip lära dig arbetet själv, cheferna fördelar bara arbetet, du gör det om du har kunskap eller inte. Blir det inte rätt så får du skit

En vardag är konstant hackande och ifrågasättande, du är en undersåte och har ingen rätt till egna åsikter, jobba ihjäl dig och säg ja, tack och amen. Då kanske du får en bra relation till chefen, men räkna inte med att det påverkar lönen positivt.

Hög personalomsättning, absolut inte konstigt med tanke på hög arbetsbelastning och dålig lön, sjysta kollegor är väl det enda positiva som kan nämnas.

Styrelsen är maktutövare, bryter mot företagets egna policys och om du inte är en totalt menlös person utan åksikter som vill jobba som en slav utan en värdig lön så är detta inte platsen för dig. Är du service-minded så kommer du få ont i hjärtat.

Jag kämpar för att ta mig härifrån, migrän och magont på grund av stress kommer jag inte orka med länge till.
Fördelar
Kollegorna
Nackdelar
Inkompetenta chefer, dålig lön, orimlig arbetsbelastning
Annorlunda jobb.
Jobbigt att jobba på natten.

Trevliga kollegor, bra ledning.
Dom sista 15 åren har jag arbetat som ordermottagare och dagen börjar med kontroll av gods/temperaturtagning. Sedan skrivs/scannas varorna in på lager och vi använder Fas som dataprogram.Sen när pallarna är uppmärkta tar truckförarna över och kör in och lokar pallarna.Alla truckar är försedda med datorer.Det svåraste med mitt jobb var nog att sätta ihop aviseringslistorna
på gods som är på väg in.Har man 1000-1400 pallar in på en dag

kan det vara lite knepigt att göra alla speditörer och åkerier nöjda.

Det bästa med jobbet var när man hade haft en enorm arbetsbörda

och tror inte man skall hinna bli klar under dagen men när det närmas sig kväll och allting har löst sig,det är en härlig känsla.

Jag har även haft riktigt bra arbetskamrater.
Fördelar
Subventionerad middag
Rolig och trevlig möljö med intressanta utmaningar i form av hårt fysiskt arbete....
Jag trivdes jätte bra på Bring under den månaden jag jobbade där.
Jag va bara vikarie men jag fick ta hand om allt själva i 2 veckor och jag tyckte jag tog ett bra ansvar och jobbade på bra.

Jag tycker verkligen om att jobba och jag vill verkligen komma ut i arbetslivet igen.

Jag fick lära mig mycket Bring och jag tyckte det var roligt.
Fördelar
Kollegorna
Nackdelar
inga nackdelar
En självgående jobb. Man fick en order på morgonen. Det skulle vara färdigt innan man gick hem. Trevligt jobb och underbara arbetskollegor!
Se fler recensioner av Bring
Verifierad profil
Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Bring. Vår community är redo att svara.
3,3