Bravura

Recensioner från anställda som IT Tekniker på Bravura

Utvald recension
Bravura valde den här som en representativ recension
Engagerat företag med bra entreprenöriell anda. Generösa kollegor som delar med sig av sina erfarenheter. Ett bra fokus på kandidatupplevelse, där man är mån om att hitta rätt matchning mellan jobb och kandidat.
Innan jag blev anställd av bravura för ett konsultuppdrag så lovade de en anställning på 6 månader och sedan en övergång till företaget jag blev uthyrd till. Det blev naturligtvis inte så, samma dag som jag skulle skriva kontraktet så ändrade de anställningen till 1 år. Då hade jag redan sagt upp mig på mitt förra jobb för att kunna börja så fort som möjligt på den nya tjänsten eftersom behovet var stort. Jag blev frustrerad men lät det gå. Sen fick jag höra att kunden ville ha en övergång efter min 3:e månad men bravura sa nej, Då var det droppen. Jag ringde min konsultchef och sa allt detta samt att man i 2019 INTE får något friskvårdsbidrag på Bravura och då ska vi inte prata om röda dagar...... men chefen "tackade" för åsikterna och skulle ta det vidare men det tvivlar jag på. Jag har varit på många konsultbolag och detta är solklart sämsta konsultbolaget som jag har varit på.
Jag är anställd av Bravura och uthyrd som Onsite Tekniker. Min erfarenhet av anställningsförfarandet är mycket positiv. Både rekryterare samt konsultchef visade engagemang och stor professionalism.