Bravura
Recensioner från anställda på Bravura

Sämsta konsultbolaget

17 december 2019
Innan jag blev anställd av bravura för ett konsultuppdrag så lovade de en anställning på 6 månader och sedan en övergång till företaget jag blev uthyrd till. Det blev naturligtvis inte så, samma dag som jag skulle skriva kontraktet så ändrade de anställningen till 1 år. Då hade jag redan sagt upp mig på mitt förra jobb för att kunna börja så fort som möjligt på den nya tjänsten eftersom behovet var stort. Jag blev frustrerad men lät det gå. Sen fick jag höra att kunden ville ha en övergång efter min 3:e månad men bravura sa nej, Då var det droppen. Jag ringde min konsultchef och sa allt detta samt att man i 2019 INTE får något friskvårdsbidrag på Bravura och då ska vi inte prata om röda dagar...... men chefen "tackade" för åsikterna och skulle ta det vidare men det tvivlar jag på. Jag har varit på många konsultbolag och detta är solklart sämsta konsultbolaget som jag har varit på.
20 januari 2019
Samma rollSamma plats
uthyrd konsult till Tele2 som Onsite Tekniker (Nuvarande anställd) - Malmö
Jag är anställd av Bravura och uthyrd som Onsite Tekniker. Min erfarenhet av anställningsförfarandet är mycket positiv. Både rekryterare samt konsultchef visade engagemang och stor professionalism.
7 september 2017
Vaktmästare (Tidigare anställd) - Malmö
gjorde vardagliga vaktmästare uppgifter slänga skräp samt tvätta deras bilar.
22 september 2020
Projektledning (Tidigare anställd) - Stockholms kommun
blev intervjuad av Bravura där syftet på sikt var en överrekrytering , man uttalade sig att det aldrig hade hänt med målföretaget att det inte gick bra det blev såklart inte så utan man skyllde rätt omgående på en dålig match man gjorde ingen uppföljning , tog ingen som helst kontakt under denna tiden varken från Bravura eller företaget det kändes rätt snopet att från ena dagen til den andra stå utan sysselsättning, utan någon som helst förvarning känns väldigt oseriöst , oprofessionellt....jag vill uppmana er alla att akta er för detta företag
Fördelar
Nackdelar
alla