Knapp för att spela YouTube-video
Bravura

Recensioner från anställda på Bravura

Utvald recension
Bravura valde den här som en representativ recension
Engagerat företag med bra entreprenöriell anda. Generösa kollegor som delar med sig av sina erfarenheter. Ett bra fokus på kandidatupplevelse, där man är mån om att hitta rätt matchning mellan jobb och kandidat.
Fick jobb och skrev på kontrakt sedan slutade de höra av sig. Fick ringa själv och jaga och då sa de att tjänsten blivit indragen. Fick egentligen ingen förklaring och hörde aldrig från dem igen.
Innan jag blev anställd av bravura för ett konsultuppdrag så lovade de en anställning på 6 månader och sedan en övergång till företaget jag blev uthyrd till.
Det blev naturligtvis inte så, samma dag som jag skulle skriva kontraktet så ändrade de anställningen till 1 år. Då hade jag redan sagt upp mig på mitt förra jobb för att kunna börja så fort som möjligt på den nya tjänsten eftersom behovet var stort.

Jag blev frustrerad men lät det gå. Sen fick jag höra att kunden ville ha en övergång efter min 3:e månad men bravura sa nej, Då var det droppen.

Jag ringde min konsultchef och sa allt detta samt att man i 2019 INTE får något friskvårdsbidrag på Bravura och då ska vi inte prata om röda dagar...... men chefen "tackade" för åsikterna och skulle ta det vidare men det tvivlar jag på.

Jag har varit på många konsultbolag och detta är solklart sämsta konsultbolaget som jag har varit på.
Betyget grunnar sig på den anställning jag hade via dem för ett tag sedan. Absolut ingen stöttning från chef, gick hellre kundens ärende och vände därefter kappan efter vinden för detta. Senare telefonsamtal vände chefen då till min fördel, när det var försent.

Tyvärr måste jag sätta lågt betyg och omdöme i detta fall. Inger NOLL förtroende.
Fördelar
Se ovan
Nackdelar
Se ovan
Jag är anställd av Bravura och uthyrd som Onsite Tekniker. Min erfarenhet av anställningsförfarandet är mycket positiv.

Både rekryterare samt konsultchef visade engagemang och stor professionalism.
Bravura hörde aldrig av sig efter en intervju - dålig stil tycker jag. Inte ett mail ens... men ser att det inte är konstigt - recensionerna är rätt dåliga... icke proffesionellt...
gjorde vardagliga vaktmästare uppgifter slänga skräp samt tvätta deras bilar.
En sak som slår dig direkt du går innanför dörrarna på Bravura är företagskulturen som präglas av generositet, inspiration, målmedveten och pålitlighet. Ambitionen kan du känna i luften och visionen om att bli bäst i världen lever starkt. Bravura har tydliga milstolpar och är duktiga på att fira varje seger.
Företaget växer starkt vilket innebär att du hela tiden får nya kollegor att bekanta dig med.
Fördelar
Stark företagskultur
Se fler recensioner av Bravura
Verifierad profil
Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Bravura. Vår community är redo att svara.
2,7
2,9