Borlänge kommun

Recensioner från anställda som Undersköterska på Borlänge kommun

Hittade 3 recensioner som matchade sökningenVisa alla 45 recensioner

kan bli bättre

Jag har roligt när jag jobbade dagtid även nu när jag jobbar natt. Har lärt mig mer och mer hur man utala och säga på ett bra sätt så att patienterna förstår mig eftersom jag är från Filippinerna då har jag ibland svårigheter att utala. Ledningen har ganska bra men tyvärr har bytt fler gånger våra chefer där jag jobbar och varför? Vet ej. Arbetskultur är ganska bra och den svåraste delen av jobbet hjälper vi oss varandra. Den bästa delen av jobbet är ju när man får lönehöjning:).

Nackdelar

Att vi kastar mycket av maten efter boenden har ätit, istället av att någon personal eller vikarie kan ha nytta av maten vilket är bara bortkastat.

olika från dag till dag

vi har haft bättre tider än det är just nu börjar man på morgonen. ta upp de . får deras frukost o dusch visa dagar.villar mellan måltiderna. det är växelvård då de byts varan vecka.alla har individuella hjälp behov som vi anpassa oss efter.ledningen fungera inte som det ska . det är för det ska stängas. jag har jobbat här med stora glädje ända tills det blev nya chefer som har förstörd för alla. det bästa med jobbet är att vara nära människor

Fördelar

nära till jobbet

Nackdelar

okunniga cheffer

Ganska dålig

Bemöter människor i sina egna hem.Har respekt för individen,skapa trygghet i olika situationer.Har många arbetskollegor,som kan kännas lite rörigt ibland.Svåraste delen av jobbet är att information från ledningen,är svår framkomlig.Det bästa med jobbet är alla fantastiska människor som man får möta dagligen.

Fördelar

Gratis kaffe och bitsocker

Nackdelar

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Borlänge kommun. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

3.6

Borlänge kommun recensioner per plats

• Borlänge kommun
  • Undersköterska