Borlänge kommun
Se alla Borlänge kommun omdömen

Borlänge kommun

Recensioner från anställda på Borlänge kommun

Bra

Bra sida mycket lätt att förstå.. och lätt att hitta jobb här.

Fördelar

Bra

Nackdelar

Bra arbetsmiljö, trevliga arbetskamrater.

Ett roligt och varierande arbete, som man även kan lära sig nya arbetssätt,efter som olika förskolor arbetar så olika.

Fördelar

Pedagogisk lunch

Samma rollSamma plats

Händelsrik och intressant arbetsmiljö

Den ena dagen har aldrig varit lik den andra men jag har alltid varit där av samma sak varje dag: Barnen! Jag har lärt mig otroligt mycket om det pedagogiska lärandet. Det är alltid svårt när barnet blir avlämnat på dagis och gråter, Den bästa delen måste vara att se barnen utvecklas varje dag och all glädje dom ger.

Fördelar

God mat i gott sällskap

Nackdelar

mycket lyft

Trevliga kollegor och bra arbetsmiljö men krävande arbetsuppgifter

Jag jobbade i ett gruppboende.Jag tyckte om min arbetsmiljö eftersom mina kollegor hjälpte och bidrog till min kunnighet om gruppboende. Jag tyckte om att ta hand och vara med de boende. Fast jag kan aldrig se mig själv jobba inom vård arbete igen och det beror på själva jobbet och inte Borlänge kommun som arbetsgivare. Jobbet är väldigt energi krävande eftersom du tar hand om andra människor samtidigt du utför fysiskt krävande arbete. När du kommer hem så är du jätte trött och orkar inte göra någonting annat än att vila dagen ut. Men om du är upp för utmaningen så föreslår jag att du testar ut det och lycka till! Sammanfattningsvis är Borlänge kommun är en bra arbetsgivare.

Fördelar

Bra arbetsmiljö

Nackdelar

Energi krävande och stressig
  • Borlänge kommun
  • Bra