BorgWarner

BorgWarner – recensioner om Ledarskap

En arbetsplats med väldigt bra, rolig personal och kollegor. Dock väldigt lite chanser att ta sig någonvart.
En vanlig dag i BorgWarner är att man går in till arbetet. Går igenom ett möte i början. Därefter går ut till arbetsplatsen och ut till maskinerna.
Vad jag lärde mig var att kontrollera växellådor till 4-hjulsdrivna bilar från skador, porer, spånor, hantering skador etc. när jag kontrollerat mina bitar och testat dem så dem inte läcker så stämplas de godkänd av maskinen och då skickar jag dem vidare till montering. Jag lärde mig att skriva skiftrapport, SAP och även operatörs FU som då ger mig ett uppdrag att ha hand om en stor uppgift och se till att det kommer rena produkter. Varje 2 veckor tvättar jag min maskin som skickar ut rena bitar. Från tvätten byter jag filter och spånbackar.

Bästa delen med jobbet är att man känner sig fri och kan jobba i sin egen takt och såklart bli klar med jobbet, så man slipper stressa.
Nackdelar
Oren miljö och ibland för varmt, ibland för kallt. Dålig ventilation
Började lite olika tider, mycket flexibelt och bra! Jag fick arbeta hur länge jag ville så länge uppgiften avklarades. Jag tog hand om kopplingshus och körde renhetstester på dem för att sedan låta ett mikroskåp granska resultatet.
Se fler recensioner av BorgWarner