BorgWarner
Recensioner från anställda på BorgWarner

Roligt arbete och väldigt lärorikt.

14 februari 2018
En vanlig dag i BorgWarner är att man går in till arbetet. Går igenom ett möte i början. Därefter går ut till arbetsplatsen och ut till maskinerna. Vad jag lärde mig var att kontrollera växellådor till 4-hjulsdrivna bilar från skador, porer, spånor, hantering skador etc. när jag kontrollerat mina bitar och testat dem så dem inte läcker så stämplas de godkänd av maskinen och då skickar jag dem vidare till montering. Jag lärde mig att skriva skiftrapport, SAP och även operatörs FU som då ger mig ett uppdrag att ha hand om en stor uppgift och se till att det kommer rena produkter. Varje 2 veckor tvättar jag min maskin som skickar ut rena bitar. Från tvätten byter jag filter och spånbackar. Bästa delen med jobbet är att man känner sig fri och kan jobba i sin egen takt och såklart bli klar med jobbet, så man slipper stressa.
Nackdelar
Oren miljö och ibland för varmt, ibland för kallt. Dålig ventilation
26 oktober 2020
Operatör i Produktion (Nuvarande anställd) - Landskrona
Bra Gäng med roliga arbetskamrater som kämpar hårt att uppnå målet . Dålig ventilation och förvärmt i arbetslokalerna . Tunga lyft och högt tempo . Dåliga Löner.
10 mars 2020
operatör/montör (Tidigare anställd) - Landskrona
Det var intressant att arbeta på det företaget.Jag har lärt mig mycket.
29 september 2019
Teamledare (Tidigare anställd) - Landskrona
En arbetsplats med väldigt bra, rolig personal och kollegor. Dock väldigt lite chanser att ta sig någonvart.
  1. Roligt arbete och väldigt lärorikt.