Recensioner från anställda på Bilia

En bra arbetsgivare som satsar på sin personal, därav en massa utbildningar samt erfaren personal man kan lära sig av
Fördelar
Hög utvecklings nivå
Nackdelar
Kommer inte p något just nu
Otacksamma och spelar fia med knuff mot personal. Ljuger, vilseleder och mutar facket för och få igenom olagliga orättvisa viljor mot personal.
Sedan från början av min praktik så kände jag mig väldigt trevligt där med alla andra mekanikeroch min handledare var också en jätte duktig. Bästa sak var att min handledare lärde mig att bli självständigt och lärde mig otroligt mucket om bilar under dessa året som jag gjorde praktik i Bilia.
Arbetar på samma position trots att man visat framfötter, jobbat övertid, gjort ett bra jobb i flera år. Störst kommer först och cheferna satsar inte på kvinnor överhuvudtaget. Smila och se söt ut, utvecklas inte för en skitlön.
Fördelar
Fina bilar
Nackdelar
Ingen chans för utveckling
Var en rolig upplevelse att se hur det går till att vara bilsäljare, hur man skaffar ett kontaktnät.
Härlig arbetsplats där alla är välkomna. Definitivt en arbetsplats jag rekommenderar.
Det var väl bra trevliga personaler men man var tvungen och kolla sig runt farliga köksredskap kunde ligga lite här o där
Fördelar
Gratis luncher
Nackdelar
Ingen uppsikt
arbetsdagarna har alltid varit intressanta och oftast roliga där man lärt sig mycket om både yrket och att bemöta kunder på rätt sätt
Fördelar
man får lära sig både om yrket och hur man ska bemöta kunder
Nackdelar
inget
Att arbeta som skadereparatör har gett mig en bra erfarenhet vad gäller kundrelationer,dels att lyssna, ge svar på önskemål och funderingar, samt att alltid leverera ett bra resultat. Arbetet har också gett mig erfarenheten och förmågan att jobba effektivt både i grupp och enskilt, detta också under stress vid toppar i produktionen.