Bemannia

Recensioner från anställda på Bemannia

Betalar så lite det går, låter dig själv avhandla med skolan om planeringstid, ger lite jobb du får aldrig en lön som räcker till det oumbärliga,
Bemannia var perfekt för mig när jag vill pröva något nytt i arbetslivet i kombination med föräldraledighet. Otroligt fint bemötande av konsultansvariga, det bästa är att de har otrolig kontroll över sin informationsdistribution och kommunikationsflöde. Aldrig känt mig så välinformerad förut, perfekt för dig som vill pröva på nya utmaningar med en tryggt och stabilt företag som hjälper din utveckling.
Fördelar
Återkopplande chefer
Nackdelar
Inga än så länge
Jag vill gärna att jobba i förskolan eller tolkar .
Jag började arbeta med Bemania den 8 februari 2019. Och jag jobbar som vikarie idrottslärare i lågstadiet, mellanstadiet och högstadiet i över 15 olika grundskolor runt Stockhlom. Jag kallas alltid att undervisa i skolor där deras idrottslärare är frånvarande på grund av en eller annan anledning. Och jag undervisar dessa elever med entusiasm och glädje, vilket gör att eleverna vill att jag ska komma tillbaka och lära dem så många gånger som möjligt eftersom de tycker om hur jag undervisar dem med tålamod och får dem att känna sig bekväma och lyckliga under deras idrottslektioner.
Mycket stabil och gedigen ledningsgrupp som jag fick förtroendet för som Account Manager/Konsultchef. Sen blev det tyvärr helt fel och vi fick backa bandet...
Fördelar
Inga! Dålig lön. Frihet under ansvar.
Nackdelar
Dålig lön. Kunde förhandla lite..
Bra chefer, bra och trevligar kollegor, nya utmaningar varje dag.
Mottagning av gods, kontroll samt sortering. Posthantering,internt samt externt. Rondering (tillsyn) med felavhjälpande åtgärder. Information samt beställningar till entreprenör som jobbar i huset. Daglig kontakt med personal som jobbar i huset. Kräver tidsplanering, mycket återkommande rutiner. Mycket bra lokal miljö och personal.
Fördelar
Frihet under ansvar
Nackdelar
Återkommande rutiner