BE SPORTY UTBILDNING AB

Recensioner från anställda på BE SPORTY UTBILDNING AB

Jag kommer en halvtimme innan lektionsstart och förbereder med namnskyltar och annat som behöver fixas. Jag välkomnar in barnen, kör närvaro och en namnlek innan uppvärmningen startas. Uppvärmningen är 3 låtar där jag får upp kroppens energi och sedan lär jag ut dagens lektions koreografi-del. Sedan avslutar jag med stretch, tackar för en bra lektion och går hem.

Jag har en så länge lärt mig att inte oroa mig för om jag gör ett misstag utan jag fortsätter bara på och håller mig positiv och glad för barnen. Jag försöker alltid få barnen att känna sig säkra med stegen och bekväma hos mig och att inte vara så blyg. Det är viktigt att mina elever känner sig sedda och att de uppmärksammas.

Arbetsplatskulturen är alltid positiv och ljus och alla är välkomna med öppna armar där alla ska känna att de kan få vara med vilket är super bra.

Bästa delen är definitivt barnen, jag älskar barn och vill vara som en förebild för de.

Det finns ingen jätte svår del med jobbet, i så fall är det att memorera dansstegen till varje lektion.
Fördelar
Lära ut dans och undervisa barn.
Nackdelar
För kort arbetstid, vill ha fler pass!
De lurar ungdomar på pengar något enormt. Timlönen ligger på 140 men man har nästan aldrig lektion i en hel timme utan typ 45 min?? Så lönen sjunker ju snabbt. Det rekommenderas att vara där 30 min innan lektionen för att förbereda. Man kommer alltså lägga tid på att åka till lektionen, förbereda, hålla i den och sen plocka undan men ändå bara få betalt för de 45 minutrarna. Jobbet är roligt och man lär sig mycket men pengarna är för dåliga. Jobbar varje helg och får in 1300 i månaden...
Fördelar
Kul att vara med barnen och roliga kollegor
Nackdelar
Dåligt betalt, tar upp hela helgen även om man bara jobbar några få timmar.
Katastrof ställe att jobba på!
Lurar ungdomar på lönen, man behöver tjata om att få sin lön!
Ett riktigt roligt arbete med fina kollegor. Alltid lika kul att gå till lektionerna
Fördelar
kul extrajobb
Nackdelar
inte så flexibelt
Genom detta jobb lärde jag mig att utveckla min ledarroll något enormt. Det bästa med jobbet var att träffa alla glada barn och se dem växa och utvecklas inom gymnastiken. Jobbet var dock utmanande emellanåt då det krävdes mycket uppmärksamhet och ständigt engagemang.
Packning av boll-paket, kläder etc till kunder och elever.
Lagom blandning av självständigt arbete men arbetade i ett team som gjorde arbetsdagarna roliga.
Fördelar
Mycket god arbetsmiljö.
Nackdelar
Dyra arbetsresor då jag bor i Göteborg och pendlade till Kungsbacka.
Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos BE SPORTY UTBILDNING AB. Vår community är redo att svara.
3,7
3,2