Axfood Snabbgross
Recensioner från anställda på Axfood Snabbgross

bra men inte så bra

2 maj 2018
Var kul till en början tills personalen började klaga på en och peka ut en..folk grupperar sig
Fördelar
jobba självständigt
Nackdelar
mobbing
30 oktober 2019
Material handler (Tidigare anställd) - Sweden
The workplace had a high pace and it was quite competitive yet never stressful. "Just do your best and we will be happy"
The workplace had a very good team feeling to it.
11 februari 2019
Sommarjobb (Tidigare anställd) - Sundsvall
Jätte otrevliga kunder, som började skrika på en när kön var för lång till kassan, eller fick alltid för sig att man slog in fel pris för att lura dem på pengar. Blev aldrig tagen på allvar för att jag var ung och tjej. Men jag föredrog nästan de bråkiga personerna över de som stog och gjorde äckliga kommentarer hela tiden. Dålig arbetsmiljö, man fick inte sitta på hela dagen om man stog i kassan, vilket jag alltid fick göra även om mitt schema sa att jag skulle variera mellan varoplock och kassa, men det blev alltid dumpat på mig för ingen av de fast anställda ville göra det. Vi hade även jätte platta obekväma skor, och ens fötter kändes som att de blödde efter ett 9 timmars stående pass i kassan. Kände mig även otrolig utfryst bland "arbetskamraterna" och det enda de gjorde var att klaga på mig samt de andra sommajobbarna, även om jag tyckte vi jobbade mycket hårdare och noggrannare än va de gjorde.
Fördelar
Bra lön
Nackdelar
Dåliga timmar, hemska kunder, dålig arbetsmiljö och överlag psykiskt krävande