Avesta kommun

Recensioner från anställda på Avesta kommun

Bra med potential för utveckling men med en åldrande struktur som dessutom har ledarskapet blir det svårt med förändringar o h tillvaratagande av nya kompetenser och yngre medarbetarnas möjligheter till utveckling.
Hej jag heter Mohamed och jag är 20år Jag gå skolan sista år Jag söker lediga jobbet efter skolan
Fördelar
?
Nackdelar
?
Omväxlande och lärorikt arbete med möten med många olika människor som befinner sig i olika livssituation. Den största lärdomen som jag tar med mig är att arbeta med tolk. Den svåraste delen av arbetet är att känna att det man gör inte är tillräckligt. Det bästa med arbetet är när man har lyckats hjälpa någon.
Jag arbetade som det borde fungera, jag tror att jag gjorde mitt bästa och gav också budskapet som ville ha Avesta kommun, men min synvinkel var inte ett jobb som gör att du växer eller det ger dig framtiden eftersom det inte fanns någon regel I jobbet tycker jag också att de gjorde att man kunde integrera folk för språket. Lyckligtvis är jag bra på språk och vänner med människor. för rent kontraktet var bara ett halvt år. tack! MVH!
Jag har lärt mig att umgås med barn på ett rätt sätt
Mycket stress hos dom äldre med kortabesök. Man försöker göra så mycket man kan under den tid man är där.
Fördelar
Brukarna/kunderna
Den här sidan är bra, snabb, jag har stort nytta av den
Jag tyckte inte om arbetskollegor då man hade svårt att integrera och kommunicera med andra. Det känns som att de har egen omgivning och ingen får passera in!
Fördelar
Inga fördelar
Nackdelar
Jag jobbade inom äldreboende då jag tog hand om brukare under sommaren, de var nog de bästa jobbet jag har haft (min första också) den var jobbig o stressig men helt värt erfarenheten
Fördelar
30 min rast
Nackdelar
Folk dog
Jag trivs jättebra att arbeta på kommunen . Man får prova olika saker och jag har fått utbildning på röjsåg o motorsåg och hjärt och lung räddning samt arbete på väg. Jag har växt som människa genom att få den här chansen.
Jag har jobbat med att klippa gräs,plocka skräp och rensa. Jag har lärt mig att glippa gräs och plocka skräp............. Jag jobbade i Noberg i NVK. Mina arbetskollegor var det svenskar och dem var verkligen snälla. Den jobb var inte så svårt för mig eftersom jag hade jobbat i mitt hemland oxo. Den bästa delen av jobb var det rensa rabatter.
Fördelar
gratis luncher
Nackdelar
Hjälpa äldre personer att får leva ett så normalt liv som möjlig. Vara emotionellt engagerad. Lär mig nya saker varje dag Har inte så mycket kontakt med ledningen. Underbara kollegor Att kunna säga nej till att jobba över och att alltid vara till pass. Att umgås med underbara brukare och kollegor.
Fördelar
Gratis kaffe
Nackdelar
Stressigt
Se fler recensioner av Avesta kommun