Autoliv

Autoliv – recensioner om Ledarskap

.från kl.8;00 till kl,16,00 -arbeta textil och experimentall avdelningen .jag har lärt mig (dator kunskap,arbetsliv i Sverige och airbag kunskap ..... . jag tror ledningen fungerar lät och bra .mina arbetskollegor var jätte duktiga och snälla . jag träffades inte med svåraste delen av jobbet . den båsta delen av jobbet var i experimentell av delningen .
bra företag,men flyttade till Vårgårda.Har jobbat i företaget i 40 år.Jobben har varit varierande.Jag har trivs på min arbetsplats.
for the 3 first months i worked 2 shift and after that i worked the night shift. i learned to be fast and learn a lot of new things quick. A lot of material ran out on line because of bad planning from the management. My co-workers were fun and varied in ages probably the reason i stayed for as long as i did. no hard parts, that satisfying feeling when we knew we had done a great job.
Fördelar
free coffee
Nackdelar
long travel to work
Jag vet vilka uppgifter som förväntas av mej.Genom åren har jag fått pröva på en hel del inom företaget såsom gruppchef operatör,lager,kvalitetsansvarig,fakturering,reklamationer,workshops mm.Jag har alltid fått stöd och hjälp från närmaste chef.Mina arbetskollegor är likasinnade dvs att vi ska lösa alla problem.Det som jag känner är det mest tillfredställande är att jag har tillfört så mycket jag kan i grupp men ändå självständigt.
Självgående personal med ett stort kvalitetstänkande. Med facit i handen så har det varit ett företag som har kommit långt när det gäller att få med personalen på tåget när det gäller kvalitet och förbättringsarbete.
Se fler recensioner av Autoliv