Atteviks

Recensioner från anställda på Atteviks i Växjö

Mitt nuvarande arbete som servicerådgivare och assisterande bilförsäljare samt även mina tidigare arbeten som receptionist, kassabiträde, servicevärd, butiksäljare och badvakt har varit givande och gett mig stor erfarenhet, kompetens och bred kunskap inom olika områden. Tack vare mina arbetslivserfarenheter är jag en person med mycket goda kunskaper av att arbeta med människor, kund-kommunikation, vara serviceinriktad och skapa bra kundrelationer. Min ekonomiska gymnasieutbildning som jag har avslutat kommer också vara givande och kommer ha ett stort inflytande för den här tjänsten. Jag vill använda mina erfarenheter, kunskaper hos er samt visa min fulla kapacitet för den här tjänsten. Jag vill fortsätta utvecklas som säljare samt visa min målmedvetenhet och arbetsglädje. Mina framtidsplaner är att visa framfötterna, växa och utvecklas i företaget.
En typiskt arbetsdag så kan de både blir roligt och tråkigt. Jag lär mig allt möjligt hur man kommunicerar med folk och då man lär känna folket bättre.
Fördelar
Allt är bra och roligt.
Nackdelar
Finns inte några nackdelar.