Atteviks
Recensioner från anställda på Atteviks

Bra utveckling

21 november 2018
Mitt nuvarande arbete som servicerådgivare och assisterande bilförsäljare samt även mina tidigare arbeten som receptionist, kassabiträde, servicevärd, butiksäljare och badvakt har varit givande och gett mig stor erfarenhet, kompetens och bred kunskap inom olika områden. Tack vare mina arbetslivserfarenheter är jag en person med mycket goda kunskaper av att arbeta med människor, kund-kommunikation, vara serviceinriktad och skapa bra kundrelationer. Min ekonomiska gymnasieutbildning som jag har avslutat kommer också vara givande och kommer ha ett stort inflytande för den här tjänsten. Jag vill använda mina erfarenheter, kunskaper hos er samt visa min fulla kapacitet för den här tjänsten. Jag vill fortsätta utvecklas som säljare samt visa min målmedvetenhet och arbetsglädje. Mina framtidsplaner är att visa framfötterna, växa och utvecklas i företaget.