Apotea

Recensioner från anställda på Apotea

Jag är trivas att jobba hos Apotea och jag är en duktig person
Trevlig personal alltid något att göra, inte så mycket för en karriär.
MAN BLIR UTNYTTJAD
EFTER PROVANSTÄLLNINGSTIDEN FÅR MAN SPARKEN DIREKT utan någon anledning. Stressigt hela tiden.

SAMMANLAGT 35 min rast på en dag. Är du provanställd jobba som de fastanställda, ta det lugnt, spring aldrig för att du kommer inte att gå vidare till fastanställd 1 av 100 får fast jobb.
En typisk arbetsdag börjar med ett varmt välkomnande av vår chef som alltid står vid ingången och hälsar alla god morgon. Vi har sedan ett möte med alla anställda för att få den information som behövs för att vi ska veta vad som ska prioriteras under dagen vilket resulterar i en förbättrad produktivitet. Under dagen pratar man inte så mycket med sina arbetskollegor för att det alltid finns för mycket jobb att utföra, trots detta ler vi alltid mot varandra när vi möts i korridorerna. Under rasterna dricker vi kaffe, pratar och umgås innan det är dags att gå tillbaka till arbetet.
Det bästa som kan hända under en dag på jobbet är om jag skulle behöva lära mig något nytt. Jag älskar nämligen variation och att lära mig nya saker som kan förbättra min prestation på jobbet.

Jag tycker verkligen om att jobba på Apotea men jobbet ligger lång bort från Västerås vilket kräver tid och energi. Jag saknar dessutom att bemöta kunder och sprida positivitet.
Fördelar
Trevliga kollegor
Nackdelar
Ligger långt bort