Allakando
Recensioner från anställda på Allakando

Spännande och rörigt.

26 september 2019
Arbetet är fantastiskt, att få se och hjälpa en elev att utvecklas är mycket roligt. Däremot finns det brister adimistratift och i informationen, exempel på det är att jag inte vise hur jag skulle raportera ett pass jag genomfört, att ett pass som kunden inte bokat låg inlagt och att sms kontakten mellan mig och företaget lett till ett missförstånd för att det är flera som kontaktar mig istället för en.
Similar reviews
1 juli 2020
Ett roligt jobb om du kommer överens med dina elever (vilket man absolut oftast gör), men du har inte mycket stöd från huvudkontoret, så förbered dig på det. Och det kan krävas att du förbereder lektioner i förväg (vilket du inte får betalt för), trots att de säger att det inte ska vara så. Men ändå ett bra sätt att tjäna någon 100-lapp extra varje vecka.
Fördelar
Flexibelt
Nackdelar
Låg lön och otydligt ledarskap
12 maj 2020
Tycker att Allakando har hanterat corona superbra, jag känner mig väldigt väl informerad och det finns bra rutiner på plats. Generellt ett strukturerat företag med en massa material för oss lärare och tydligt system & tips, hjälp med mera.
2 april 2020
Same role
Du sätter linjerna på arbetet men ändå inte. Den summa Allakando tar emot gentemot den summa du får i lön är lite lite i förhållande till det arbete du egentligen lägger ned.