Allakando
Recensioner från anställda på Allakando

Utvecklande arbete!

19 juli 2020
Bästa företaget att arbeta för om man vill känna sig trygg och glad som privatlärare! De ger en bra grundutbildning och kontinuerlig coachning som medför att man ständigt utvecklas i sin pedagogik, samt att man kände sig trygg inför första lektionen. De skickar ut regelbundna mail inför olika perioder så att man alltid får lite tips inför slutspurter och liknande. Alltid snabba att svara när man har några frågor!
Fördelar
Kontinuerlig coachning i arbetet
Nackdelar
Relativt låg lön om man åker hem till eleven (ingen reseersättning)
Privatlärare (Nuvarande anställd) - Trollhättan
Känner att jag trivs bra i min roll som studiecoach. Inte dykt upp något som helst problem under min arbetstid. Flyer på bra!
Fördelar
Problemfritt
Privatlärare (Nuvarande anställd) - Upplands Väsby
Att få arbeta med att lära ut samtidigt som man själv växer som student är det perfekta arbetet för en studerande. Att ta del av ens elevers framgång gör att man känner att ens arbete bidrar med någonting.
Fördelar
Känslan av att göra skillnad
Account Manager (Nuvarande anställd) - Lund
Under min tid på allakando har jag lärt mig otroligt mycket. Med bra feedback och trevligt bemötande känner man att man ständigt utvecklas. God stämning och hög energi är någonting som genomsyrar företagskulturen. Höga mål där man som team strävar för att alltid göra sitt bästa och lyckas. Underbart!
Fördelar
Gymkort