Allakando
Recensioner från anställda på Allakando

Härligt driv i en superbra arbetsmiljö

18 juli 2020
Otroligt proffsigt företag med en grym affärsidé. Arbetsmiljön är väldigt trevlig där alla är seriösa samtidigt som positiva. Det finns god variation på olika platser, t.ex. grupprum, konferens, skrivbord mm. Dessutom finns hörselkåpor ifall man vill ha extra fokus och inte bli störd. Allakando är ett företag med grym energi som får alla att haka på!
Fördelar
Gymkort
23 november 2020
Samma rollSamma plats
Junior Account Manager (Nuvarande anställd) - Lund
Allakando har gett mig mycket. Det har varit lärorikt och kul, utmanande och utvecklande. Dagarna är fyllda av härliga kollegor och man känner sig som anställd alltid välkommen på alla sätt. Jobbet är väldigt givande då det ofta gäller direktkontakt med trevliga kunder som ger en energi i mängder. Jobbet känns även väldigt viktigt då det gör stor skillnad för många svenskars liv.
Fördelar
Aktiviteter för att fira framgångar tillsammans, kontorets läge, härliga kollegor, gratis gymkort
Nackdelar
Begränsad flextid
12 november 2020
Samma rollSamma plats
Junioraccountmanager (Tidigare anställd) - Lund
Samarbetsvilliga kollegor och avslappnad miljö som man lätt trivs i.
Fördelar
Roliga aktiviteter utanför arbetet
Nackdelar
Höga krav
24 november 2020
Account Manager (Nuvarande anställd) - Lund
Under min tid på allakando har jag lärt mig otroligt mycket. Med bra feedback och trevligt bemötande känner man att man ständigt utvecklas. God stämning och hög energi är någonting som genomsyrar företagskulturen. Höga mål där man som team strävar för att alltid göra sitt bästa och lyckas. Underbart!
Fördelar
Gymkort