Allakando
Recensioner från anställda på Allakando

Frihetsgivande arbete!

24 november 2020
Stor frihet över att själv avgöra hur mycket man ska arbeta. Väl med mina elever stormtrivs jag!
Fördelar
Flexibla tider
Privatlärare (Nuvarande anställd) - Stockholm
Matematik är någonting som jag verkligen brinner för. Att då få möjligheten att lära ut matematik och väcka den kärleken för ämnet hos andra är någonting jag värdesätter högt. Att dessa utom få göra det genom att representera en organisation som jag personligen tycker är bäst i branschen är fantastiskt.
Fördelar
Att få lära ut matematik & företaget i stort.
Privatlärare (Nuvarande anställd) - Stockholm
Det känns tryggt att arbeta för Allakando. Samtliga anställa på företaget har samma vision och vi arbetar gemensamt för att nå våra mål! Det är fruktansvärt roligt att se elevernas utveckling och hur de arbetet vi gemensamt lägger ner skapar förändring. Trivs bra med lönemodellen och arbetsmängden samt att belöningarna möter de förväntningar som ställs på en.
Fördelar
Tryggheten samt den gemensamma visionen.
Privatlärare (Nuvarande anställd) - Stockholm
Det känns som att man har flera olika arbetsuppgifter trots att den huvudsakliga uppgiften är att undervisa eleven så kräver det att man arbetar på olika sett med olika elever.Jag undervisar enbart inom matematik men på olika nivåer som får mig att anpassa undervisningen utifrån elevens förmåga vilket ställer högre krav på mig samt får mig att utvecklas i större utsträckning!
Fördelar
Att man kan ha flera elever samtidigt!