Adlibris recensioner av medarbetare

Sortera efter: Hjälpsamhet | Betyg | Datum
Utmärkt första jobb
Lagerarbete, plock och inleverans (Tidigare anställd) –  Morgongåva18 november 2019
Enkelt att få jobb, blev till och med erbjuden fast tjänst mindre än 6 månader in som jag tyvärr (sett från nu i efterhand) tackade nej till. Lite rörigt och bitvis stressigt men ibland väldigt lugnt och inte mycket att göra.
Hjälpte den här recensionen dig?JaNejRapportera
Utmanade jobb
lagermedarbetare genom arbetsförmedlingen (Tidigare anställd) –  Morgongåva12 september 2019
Du som söker lycka till och va bred på utmaning och jobba så bra som du kan.
Fördelar
Inleveransen var bra
Nackdelar
Förlänga rasterna för man blir stressad
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 1NejRapportera
Dålig arbetsplats
Logistik (Nuvarande anställd) –  Morgongåva29 april 2019
Oseriöst företag som inte tänker på sina anställda. Dom sparkar människor som har avtal på att dom ska få jobba. Dålig arbetsmiljö bl.a. inte fastskruvade hyllor som har gjort till att olyckor uppståtts i form av hyllras. Dem sparkar sina anställda innan dem ska få en fast anställning och anställer sedan nya som sedan även dem får sparken. Ingen städning i arbetslokalerna vilket gör det dammigt och äckligt. Dåliga och obrydda chefer.
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 1NejRapportera
Sorteringen
Lagerarbetare (Tidigare anställd) –  Morgongåva15 januari 2019
Hej
Jag heter Yesab Gebremeskel och jag bor i Uppsala.jag vill arbeta hos er och jag intresserar.Jag har erfarenhet att plocka och förbereda varor i en affär. Jag vill tacka att ni ska ringa mig och vill jag kommer att förklara er.
Mvh Yesab gebremeskel.
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 3Nej 3Rapportera
Inte bra
Lagerarbetare (Tidigare anställd) –  Morgongåva29 december 2018
Jag är inte nöjd med arbetssituationen på adlibris.
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 2Nej 6Rapportera
Arbetsplatskultur
Hej, Jag ansöker denna tjänst med anledningen av att jobbet ligger nära med samt mina tidigare erfarenheter inom liknade arbete. Jag är angelägen o
Lagerarbetare, truckförare (Nuvarande anställd) –  Morgongåva27 december 2017
Hej,

Jag är angelägen om denna tjänst då jag känner igen flera av de ovannämnda arbetsuppgifterna.
Jag en lyhörd person som gillar att avsluta det jag har på börjat. mitt mål med denna tjänst är att ha ett utmanande tjänst samtidigt som jag ser arbetsuppgifterna utmanande och roligt det här med att Kora bil

Jag ser framemot att få träffa er i person för att kunna presentera mig mer utförligt.

Med vänliga hälsningar
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 3Nej 4Rapportera
Gör anspråk på denna företagssida

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Adlibris. Vår community är redo att svara.

Ställ en fråga

2,9