Örebro kommun

Recensioner från anställda på Örebro kommun

jag tycker att det är mysigt plats och det är anpassat till små barn. och det finns mycket redskap som är anpassat för dom.
Hej!

Jag vill arbeta vid sidan om, av mina studier. Jag är intresserad av detta arbete då jag har tidigare erfarenheter av att vara elevassistent, och jag tycker att det är roligt och utvecklande jobb. Jag skulle mer än gärna vilja får chansen att presentera mig bättre vid en intervju. Men jag kan kort säga att jag är en ansvarsfull tjej som älskar nya utmaningar, jag lär mig snabbt och utför mina arbetsuppgifter på bästa möjliga sätt. Jag ger allt jag har och älskar att ta del av all information jag får och att utveckla mig själv som person och som elevassistent.

I övrigt kan jag säga att, jag har lätt att arbeta med människor, likaså enskilt. Jag är utåtriktad och gillar att veta hur allt omkring mig fungerar. Jag ser det här jobbet som något roligt och utvecklande, då jag tycker om att hjälpa andra. Jaha er framemot att få ta del av ett omväxlande och utvecklande arbete som ert.

Hälsningar, Kamar!
Jag jobbar bra och nyfiken på allt. Jag gillar att jobba mellan människor som skolan.
Fördelar
Grattis lunch och fika
Nackdelar
En trygg arbetsplats som tyvärr har blivit lite rörig pga neddragningar, chefsbyten och byten av personal.

Har hittills trivts mycket bra och arbetar med och för våra boende.

Detta inkluderar helt klart allt man får tillbaka från dem och kan innebära mycket glädje tidvis. Detta är det bästa med jobbet som boendestödjare.

Det svåraste är att få till en samlad trupp, ett bra team. Jobbet är fritt och ger därför också utrymme för mycket tyck, tänk och prestige.

Ledning: Många bra chefer i mitt tycke som tyvärr slutat eller flyttats runt.

Tar med mig som lärdom att vara ödmjuk inför alla och att alla behövs.
Fördelar
Friskvårdspeng
Nackdelar
Utbildad personal fattas
Bestämda arbetstider, bestämda raster trevligt arbetsklimat samt fortbildning
Fördelar
Friskvårdspengar
Nackdelar
Dålig lön
Tycker om och testa nya saker. Vill gärna jobba extra på lager eller natt. På så sätt kan jag hålla balansen mellan mitt nuvarande jobb och det nya.
Jag har trivts bra. Inga jobb är det andra likt, jag har lärt mig väldigt mycket. Den bästa delen av arbetet är uppskattningen man får i slutänden.
sjävständigt o fritt jobb varierande arbets uppgifter man gör det som
behövs eget initiativ.Man får jobba ute röra på sig.
Det är ett stimulerande och lärorikt yrke.Man får ta stort ansvar o fatta egna beslut.
Jag tycker att feriejobben för ungdomar inom Örebro Kommun är otroligt bra! Det ger oss ungdomar en chans i arbetslivet som sedan kan leda till fler kontakter och möjligheter. Örebro Kommun ger alla en chans till arbete och en start i arbetslivet.
Fördelar
Där jag arbetade (stenbodakollo) fick jag 5 måltider samt sovplats gratis.
det är första gången jag var här jag kan inte ge ett saar som är bra eller dåligt.
Möte med olika personer, olika instanser som t,ex vården kommunen. LSS, föräldrar, personer med fuktionshindrer.

Dokumentation och jobba med VISA.

Samarbete med chefen genom mail, telefonkontak och en del personliga möten.

Samarbete med mina arbetskamrater skriftligen och muntligen.

Att se Den Ondividuella personen och vad den behöver utifrån att jobba med VISA är ibland en utmaning.

Trevligt att träffa olika personer och samarbeta med, tex psykologer, sjuksköterskor, läkare och föräldrar med flera.
A typcall day would be very slow.
Learned about different brain injuries.

Management was ok and co-workwers fun.

Hardest part was to see other peoples suffering, and the enjoyable to be able to help them.
Fördelar
free lunch
Nackdelar
slow days..
De jobben jag har jobben jag har jobbat på har varit väldigt roliga då jag haft det väldigt skoj med mina arbetskamrater.
Fördelar
Allt i princip
Nackdelar
Inga grattis luncher
Jag tycker det är bra miljö att arbeta med mångfald och det har också bättre samarbete
Även om det finns rutiner så är ingen dag den andra lik när man arbetar med människor. Jag har blivit ödmjukare som person och har verkligen fått lära mig vad tålamod är.
Cheferna har jag inte haft mycket med att göra, däremot assistenterna som är suveräna.

Jag har haft turen att få trevliga och roliga arbetskamrater men det beror kanske på att jag själv är samarbetsvillig och flexibel.

Det svåraste med arbetet har varit att få tiden att räcka till för varje brukare.

Det bästa är att jag får hjälpa och stötta människor i vardagen och att jag då också får mycket skratt och glädje tillbaka.
Fördelar
Skratt och glädje samt goa arbetskollegor.
Nackdelar
Inga förmåner.
Det är en härlig plats att jobba på. Det är bra sammanhållning bland personalen och bra kommunikation mellan chefen och de anställda.
uygyiknkjgh hkgjhgvjljkl jhugbn nb jj ö
hihugkknb fffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffffffffeee ee . prkko

jjmnnlm jdffggjöfg k k

ooklklöä
Modersmålslärare arbetet inkluderar resor i olika orter och skolor samt flera kolegor, olika arbetsmiljö och varierande status hänsyn .
Fördelar
Resa i olika skolor.
Nackdelar
Svårt med schemaplanering .
Det jag gillar med mitt nuvarande jobb som elevassistent är att det är omväxlande, samt det dagliga mötet med barnen och deras föräldrar. Jag får nya utmaningar på jobbet varje dag som får mig att utvecklas och växa som människa. Varför jag också trivs så bra är tack vare mina otroliga arbetskollegor. Det är viktigt för mig att man jobbar i team och har roligt på sin arbetsplats, och att också ha stöttande människor omkring sig när man har en tuff dag och stöter på hinder
Jag fick skotta snö och städa och klippa gräs och trimma gräs och röja i skogen och sen fick jag köra gräsklippare. Sen va jag Informatör inom brand och säkerhet.
Fördelar
skulle leda till anställning
Nackdelar
jag fick inte anställning
Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Örebro kommun. Vår community är redo att svara.
3,8
3,6
3,6
3,4
Örebro kommun recensioner per plats