Örebro kommun
Recensioner från anställda på Örebro kommun

jag tycker trevligt att jobba med oss

22 maj 2018
jag är en öppen man och kan lösa problem på bra sätt som lösare ,och jag har en stor Net verk och jag är integrerat mig här i Sverige förr att jag flyttade sedan 1990 het . jag är intelligent man som har fräsch tänker på grund att jag startade många eget och jag ser på mig att jag har en stor själv trånade. jag är mogen och kan leda någon företag . jag jobbade flera år som säljare och det betyder att jag träffade olika personer och bra lyssnare .jag hoppas att kan jobba hos er och ni kan bli nöjda med min anställning .
Med vänlig hälsning

naim
Fördelar
duktigt
Nackdelar
bra hjärta
Similar reviews
20 februari 2020
Same location
Inte ok. Röriga scheman, dålig framförhållning och bristande ledarskap
13 december 2019
Örebro kommun har varit min trygga säkra o stabila arbetsplats i 43 år men den har också gjort mig sjuk. Förskolan är en stressande miljö att arbeta i men den är lika ofta och dagligen en källa till glädje, gemenskap och utveckling. Örebro kommun arbetar för och strävar mot att bli en framtidskommun där ALLA är inkluderade och allas lika värde är otroligt viktigt. Jag känner mig trygg i min anställning här.
Fördelar
Trygg anställning, bra arbetstider, äter gratis pedagogisk lunch tillsammans med barnen. Mycket glädje, omtanke, kramar och gemenskap.
Nackdelar
Stress, stora barngrupper, många sidouppgifter och ingen tid till att göra dem, inga pauser i jobbet och ofta sjuka kollegor.
22 september 2019
Same location
Jag jobba i Örebro kommun och jag har jobbat i privat boende också men jag trivs mer i Örebro kommun idag
Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Örebro kommun. Vår community är redo att svara.
3,9
3,7
3,4
3,7
Örebro kommun recensioner per plats