Örebro kommun

Recensioner från anställda som Elevassistent på Örebro kommun

Elevassistent3 recensioner
mitt jobb var att bedöma, kartlägga och analysera nya invandrare barn för att hitta hjälpa barnen att läsa vidare.
Hej!

Jag vill arbeta vid sidan om, av mina studier. Jag är intresserad av detta arbete då jag har tidigare erfarenheter av att vara elevassistent, och jag tycker att det är roligt och utvecklande jobb. Jag skulle mer än gärna vilja får chansen att presentera mig bättre vid en intervju. Men jag kan kort säga att jag är en ansvarsfull tjej som älskar nya utmaningar, jag lär mig snabbt och utför mina arbetsuppgifter på bästa möjliga sätt. Jag ger allt jag har och älskar att ta del av all information jag får och att utveckla mig själv som person och som elevassistent.

I övrigt kan jag säga att, jag har lätt att arbeta med människor, likaså enskilt. Jag är utåtriktad och gillar att veta hur allt omkring mig fungerar. Jag ser det här jobbet som något roligt och utvecklande, då jag tycker om att hjälpa andra. Jaha er framemot att få ta del av ett omväxlande och utvecklande arbete som ert.

Hälsningar, Kamar!
Det jag gillar med mitt nuvarande jobb som elevassistent är att det är omväxlande, samt det dagliga mötet med barnen och deras föräldrar. Jag får nya utmaningar på jobbet varje dag som får mig att utvecklas och växa som människa. Varför jag också trivs så bra är tack vare mina otroliga arbetskollegor. Det är viktigt för mig att man jobbar i team och har roligt på sin arbetsplats, och att också ha stöttande människor omkring sig när man har en tuff dag och stöter på hinder
Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Örebro kommun. Vår community är redo att svara.
3,8
3,6
3,6
3,4
Örebro kommun recensioner per plats