Örebro kommun
Se alla Örebro kommun omdömen

Örebro kommun

Recensioner från anställda på Örebro kommun

Nöjd vad gäller jobbtillfällen, väldigt missnöjd gällande lön och organisation

Örebro kommun har dåliga chefer och väldigt dåligt organiserad. Man får väldigt dåligt betalt jämfört med dem privata vårdbolag som finns inom branschen Det är en väldigt stor skillnad när det kommer till personlighet och kompetens bland dem arbetskollegor som man stöter på. Många gånger känner man att man är väldigt underbetald jämför med dem som har jobbat länge men som inte alls har den kompetens som en som har jobbat en kortare tid men är utbildad.

Fördelar

Lätt att få jobb

Nackdelar

Dåligt betalt

Samma rollSamma plats

Diska en enveckas disk på 7 minuter

Om ditt dagsschema är stressat och ditt hembesök drar ut på tiden ska du ringa dina kollegor så De får hjälpa dig med ditt nästa hembesök, om de nekar måste du ringa nästa...osv... När ska du då bli klar? Enl TES som mäter tiden hos kunderna får du vara glad om du hinner mellan dina kunder på listan, inte ovanligt med 3 min för att gå 600m - kolla mot Google Maps får du se vad de tycker är lämplig gångtid... Det var inte alltid man kunde erbjuda all hjälp man skulle då... Men, för all del: Ring dina kollegor istället... så tiden går... Kommer ALDRIG MER sätta min fot i detta yrke en enda gång till - Var så säker!

Fördelar

Magsår, Gratis motion och friskvårdspeng

Nackdelar

Stress, oförstående chefer, undermålig planeringspersonal, ...
Samma rollSamma plats

Rörigt

Inte ok. Röriga scheman, dålig framförhållning och bristande ledarskap

VansinnigHut kan man ens få driva en organisation på detta sätt

En organisation som drivs på detta sätt, hur kan den ens få leva vidare nuförtiden på detta vis?

Nackdelar

Allt, fy fan.

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Örebro kommun. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

3.6

Örebro kommun recensioner per plats

• Örebro kommun
  • Nöjd vad gäller jobbtillfällen, väldigt missnöjd gällande lön och organisation