Örebro kommun
Se alla Örebro kommun omdömen

Örebro kommun

Recensioner från anställda på Örebro kommun

Örebro kommun har varit min trygga säkra o stabila arbetsplats i 43 år men den har också gjort mig sjuk. Förskolan är en stressande miljö att arbeta i men den är lika ofta och dagligen en källa till glädje, gemenskap och utveckling. Örebro kommun arbetar för och strävar mot att bli en framtidskommun där ALLA är inkluderade och allas lika värde är otroligt viktigt. Jag känner mig trygg i min anställning här.

Fördelar

Trygg anställning, bra arbetstider, äter gratis pedagogisk lunch tillsammans med barnen. Mycket glädje, omtanke, kramar och gemenskap.

Nackdelar

Stress, stora barngrupper, många sidouppgifter och ingen tid till att göra dem, inga pauser i jobbet och ofta sjuka kollegor.

VansinnigHut kan man ens få driva en organisation på detta sätt

En organisation som drivs på detta sätt, hur kan den ens få leva vidare nuförtiden på detta vis?

Nackdelar

Allt, fy fan.

Extrem orätvisa

Låg nivå på högt uppsatta personer. Förmåner är mindre och sämre än vad man tror.. din egna arbetsglädje försvinner med tiden i kommunen

Fördelar

Finns inget

Nackdelar

Hög stress, högt tempo, låg lön och extrema tidet

Bästa är att få hjälpa människor

Bästa är att få hjälpa å göra vardagen lättare för brukarna.

Fördelar

Gemenskapen

Nackdelar

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Örebro kommun. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

3.6

Örebro kommun recensioner per plats

• Örebro kommun
  • En trygg, säker o stabil arbetsplats men som svajar rejält på grund av politikers omdöme o inflytande.