Åmåls kommun

Recensioner från anställda på Åmåls kommun

Att jobba som timanställd i Åmåls kommun som ekonomibiträde var bar på vissa skolao och andra inte, så lite delad uppfattning har jag allt där.. Vet att jag gör ett bra jobb när jag jobbar, men i vissas anseende så var det inte bra nog i deras ögon.. Sista perioden jag jobbade inom Åmåls kommun var jag på Karlbergs skolan och är man inte med i matchen där, passar man inte in och skitsnacket går och du åker fort ut..
Fördelar
Flexibelt
Nackdelar
Fördommar
Bra arbetsplats .Fin miljö och stad.Bra fritidsaktiviteter.
Fördelar
Friskvårdsbidrag
Nackdelar
Vet inte
Det är så roligt att jobba inom grupper i Åmåls kommun
Fördelar
Grattis fika
Nackdelar
Bra förmåner för framtid
Det var kul att få lära känna nya människor som till viss del delar samma intressen när det kommer till att organisera, planera och inte minst teater/scen som var huvud syftet med praktiken. Det var dessutom varierande, vi gjorde nästintill aldrig samma sak från dag till dag.
Dåligt betalt arbete och ibland mindre trevligt men så är det att jobba i ett gruppboende för förståndshandikappade men trivs jättebra med mina arbetskompisar och känner fullt stöd ifrån dom.
Fördelar
bra arbetskompisar
Nackdelar
tungt och dåligt betalt
Samordna myndighetsutövning genom utredningar inom SoL med vårdplanering, hemrehab, hemsjukvård samt hemtjänst, korttidsplats och äldreboende för verkställighet. Möte med brukare, chefer, medarbetare och andra berörda genom kvalitetsarbetet såsom deltagande i APT, utredningar och uppföljning. Dokumentation i Procapita, Mobipen samt KLARA. Bästa med arbetet var alla goda möten med vårdtagare på hembesöken samt kollegial gemenskap.
Mycket trevligt arbete. Bra arbetsplats. Fick lära mig lite nya saker. Bra personal.
Fördelar
Bra personal
Se fler recensioner av Åmåls kommun